Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest bardzo aktualna i wyjątkowo nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (w głównej mierze w obszarze bankowości...
Wiek XXI to na pewno era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów kreujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Grunt to własność. Tylko co zrobić, aby przynosiła zysk? Statystyki pokazują, że Polacy systematycznie - choć powoli i nie bez problemów - bogacą się i zaczynają gromadzić mocne oszczędności....
Książka „minimalne i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najszczególniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji i w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W książce...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje dużo wątków związanych z fotografią i fotografowaniem, a także z praktyką i krytyką komunikacji...