Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest bardzo aktualna i nad wyraz nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (najczęściej w obszarze bankowości detalicznej),z reguły...
Wiek XXI to niewątpliwie era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów formujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Grunt to własność. Tylko co zrobić, aby przynosiła zysk? Statystyki pokazują, iż Polacy systematycznie - choć powoli i nie bez problemów - bogacą się i zaczynają gromadzić mocne oszczędności....
Książka „niepokaźne i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Szczera, bezpretensjonalna autobiografia jednego z najwybitniejszych fotografów opowiedziana Małgorzacie Purzyńskiej nie pozwala uwierzyć w wyznanie: Nie jestem literatem, by opisywać świat...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje niemało wątków związanych z fotografią i fotografowaniem, a także z praktyką i krytyką...