Informacja technologicznaparametry Średnica [mm]: 230 Profil piasty: 21,28x24,5-21N liczba zębów: 21 OpisBez łożyskaZestawy sprzęgieł Sprzęgło stosowane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią...
Informacja technologicznaatrybuty Średnica [mm]: 240 Profil piasty: 22x25-14N liczba zębów: 14 OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło używane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów, stosuje się w...
Informacja technicznacechy Średnica [mm]: 200 Profil piasty: 15,7x18,65-14N ilość zębów: 14 OpisBez łożyskaZestawy sprzęgieł Sprzęgło stosowane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów,...
Informacja technologicznacechy Średnica [mm]: 260 Profil piasty: 26x29-26N ilość zębów: 26 OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło stosowane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów, stosuje się w...
parametry Średnica [mm]: 230 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z wysprzęglikiem centralnym OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło używane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów,...
parametry Średnica [mm]: 230 OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło stosowane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów, stosuje się w celu rozłączania przekładni i walu wyjściowego jednostki...
cechy Średnica [mm]: 230 OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło użytkowane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów, stosuje się w celu rozłączania przekładni i walu wyjściowego jednostki napędowej,...
parametry Średnica [mm]: 210 liczba zębów: 14 OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło wykorzystywane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów, stosuje się w celu rozłączania przekładni i walu...
atrybuty Średnica [mm]: 430 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem oporowym OpisZestawy sprzęgieł Sprzęgło użytkowane w motoryzacji, łączy silnik ze skrzynią biegów,...
ŚCIĄGACZ PRZEGUBÓW NAPĘDOWYCH (PRZEDNI NAPĘD) GEKO Uniwersalny ściągacz do rozłączania przegubów napędowych półosi, do użycia w większości samochodów z przednim napędem.
Opisczęści hydrauliki sprzęgłowejSprzęgła to szczególnie widoczne elementy w układzie napędowym. Odpowiadają za przeniesienie nawet kilkuset Nm momentu obrotowego. Nurt obecny w rozwoju silników...