Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest wyjątkowo aktualna i szczególnie niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyznaczonie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (z zasady w obszarze bankowości detalicznej),z...
Cyberatak to teraz jedno z poważniejszych zagrożeń dla biznesu, a przygotowanie firmy do ataku hakerów, który nieuchronnie nastąpi, to jedno z największych wyzwań dla kadry zarządzającej. Mimo iż o...
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów wytwarzających wartość przedsiębiorstwa. Konwencjonalne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Grunt to własność. Tylko co zrobić, żeby przynosiła zysk? Statystyki pokazują, iż Polacy systematycznie - choć powoli i nie bez problemów - bogacą się i zaczynają gromadzić mocne oszczędności....
Książka „śladowe i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób dostępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje mnóstwo wątków związanych z fotografią i fotografowaniem oraz z praktyką i krytyką komunikacji...