Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest stanowczo aktualna i wyjątkowo nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (z reguły w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów budujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „znikome i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje dużo wątków związanych z fotografią i fotografowaniem oraz z praktyką i krytyką komunikacji...