Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest bardzo aktualna i wyjątkowo niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej),z...
Wiek XXI to na pewno era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów budujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „śladowe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Monografia "Od semiotyki do konsumpcjonizmu. O potrzebie wartościowania fotografii" podejmuje sporo wątków związanych z fotografią i fotografowaniem i z praktyką i krytyką komunikacji...