Nadszedł czas, żeby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje! Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one stanowczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w...
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie...
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzoneKreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie zwiększone to fascynująca podróż w świat twórczości i progresywności,...
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na znacznym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji...
"Czy wiesz, jaki jest najkorzystniejszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, by poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak żeby móc mądrze podejmować...
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i...
aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu jest oparte w...
Nazwisko Warrena Buffetta jest w świecie biznesu równoznaczne z sukcesem i pomyślnością. Niemało książek opisuje strategię inwestowania Buffetta, zarazem doradzając, jak każdy może inwestować tak...
Zatroszcz się o swych kupujących, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!KEN BLANCHARD, jeden z najistotniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken...
firma osobista to aktualnie ważny tworzący zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz...
produktywnOŚCI MOŻNA SIĘ NAUCZYĆNie chodzi o to, aby robić wszystkie rzeczy we właściwy sposób.Chodzi na ogół o to, żeby robić właściwe rzeczy.Peter F. DruckerRozwój własny wydajnego menedżera ma...
firmy (nieduże i spore) w związku z nabywaniem produktów i usług mogą marnować pieniądze na sporo zróżnicowanych sposobów. Zacznijmy od anegdoty: amerykański naukowiec pracujący dla sektora...
To istotnie użyteczna i skłaniająca do myślenia lektura o pobudzaniu kreatywności. O tym, jak zbudować i wprawić w ruch maszynę wyobraźni, czyli firmę, która systematycznie korzysta z kreatywności,...
Edukacja finansowa dla wszelkich Ta książka jest o niezależności finansowej. Dla sprzedawczyni. Dla 16-latka, który chce sfinansować swoją edukację, bo jego rodzicom nie starcza na to pieniędzy....
Subtelne komunikaty, które bezustannie przekazujemy przez język ciała, mimikę, dobór słów i modulację głosu, posiadają ogromny wpływ na odbiór naszych pomysłów i na to, jak jesteśmy postrzegani. Te...
Adam Grant, jeden z najbardziej fascynujących i prowokujących myślicieli z dziedziny zarządzania swojego pokolenia, autor bestsellerów „New York Timesa", tym razem przedstawia, w jaki sposób...
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i markę na nadejście przyszłości! Jakich umiejętności potrzebujemy,sprawnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie? Nastała rewolucja...
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technice i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania producenta wykorzystującej AI Większość organizacji zareagowało powściągliwie na...
Czego możesz się nauczyć od prawdziwej legendy Doliny Krzemowej i całego panteonu kultowych liderów? że kluczem do sukcesu w skalowaniu biznesu nie jest talent, sieć znajomości czy nieprzeciętna...
„Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania". Książka Praktyka...
niewiele jest przekonań destrukcyjnych i tak samo powszechnych we współczesnym biznesie jak to, iż nie da się równocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe,...
"Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się...
„Za drogo", „cena jest za wysoka", „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami" – to słowa, których handlowcy boją się chyba najistotniej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z...