Porównaj zanim kupisz

firma osobista to aktualnie ważny stwarzający zaufanie, rozpoznawalność, a także reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną markę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w produkcji strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce przedstawia, jak wykorzystać siłę producenta osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów.

Dzięki lekturze jej książki:

- nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku generować silną firmę osobistą,

- zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość producenta osobistej,

- dowiesz się, jakie są z zasady popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach,

- zaplanujesz produktywną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy,

- poznasz 10 kroków zezwalających stworzyć mistrzowski profil na Linkedin,

- dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni,

- zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie,

- dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie,

- poznasz przydatne programy i aplikacje, które upraszczają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.

ponadto w książce odszukasz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, firma Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy przede wszystkim powtarzanych bzdurach dotyczących silnej firmy osobistej w biznesie.

Jeśli więc szukasz sposobu na:

- autentyczną i spójną komunikację w biznesie,

- zbudowanie przywództwa na bazie swych mocnych stron,

- umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach,

to książka „Autentyczny personal branding" nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,dodatkowo pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.

***

Angelika Chimkowska – strateg silnych marek. Specjalizuje się produktywnej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie" i „Silna producent na Linkedin, czyli social selling w praktyce". Współautorka „Biblii e-biznesu 3.0".

Absolwentka Executive MBA, SGH i UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz w Collegium Civitas. Wymieniona przez „Forbes" wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021

Tytuł Autentyczny personal branding, czyli silna firma osobista w praktyce Autor Angelika Chimkowska Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311549 ISBN 9788382311549 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Biznes liczba stron 272 Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x