Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest szczególnie aktualna i szczególnie skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (z reguły w obszarze bankowości...
Wiek XXI to niewątpliwie era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów wytwarzających wartość przedsiębiorstwa. Konwencjonalne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „małe i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie rozwoju...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W książce...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz obszerniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...