Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest bardzo aktualna i szczególnie niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (zwykle w obszarze bankowości detalicznej),typowo...
Wiek XXI to z pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów budujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Przemysł fotochemiczny to przemysł lekki, adekwatny dla pań. W Bydgoskich Zakładach Fotochemicznych "Foton" większość załogi stanowiły kobiety. Budowały powojenną legendę polskiej...
Książka „nieznaczne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najszczególniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technice cyfrowych" to wyjątkowo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...