Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest stanowczo aktualna i niezwykle niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (w głównej mierze w obszarze bankowości...
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów formujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Grunt to własność. Tylko co zrobić, by przynosiła zysk? Statystyki pokazują, iż Polacy systematycznie - choć powoli i nie bez problemów - bogacą się i zaczynają gromadzić mocne oszczędności....
Książka „niewiele znaczące i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W książce...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technice cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...