Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest istotnie aktualna i bardzo skomplikowana, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (z reguły w obszarze bankowości...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów generujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Grunt to własność. Tylko co zrobić, by przynosiła zysk? Statystyki pokazują, iż Polacy systematycznie - choć powoli i nie bez problemów - bogacą się i zaczynają gromadzić solidne oszczędności....
Książka „niepokaźne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób przystępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Książka Weroniki Kobylińskiej-Bunsch to piąta już pozycja z zainicjowanej poprzez Gabrielę Świtek w 2012 roku kolekcji Archiwum z Zachęty, w której publikujemy prace naukowe poświęcone historii...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to szczególnie ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na...