A Ty, ilu chcesz posiadać obserwujących na Instagramie? Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook,...
W tej książce wynajdziesz wszystkie informacje, które są Ci konieczne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu prekursorskich rozwiązań. Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest istotnie aktualna i niezwykle nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej),zwykle...
Wiek XXI to z całą pewnością era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów budujących wartość przedsiębiorstwa. Konwencjonalne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „minimalne i średnie przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to nad wyraz ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...