Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest szczególnie aktualna i wyjątkowo trudna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyodrębnionie możliwości zastosowania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przede wszystkim w obszarze bankowości...
Wiek XXI to bez wątpienia era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów kreujących wartość przedsiębiorstwa. Klasyczne zasoby takie jak: ziemia, praca czy kapitał,...
Książka „nieduże i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technologii XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to prekursorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości użycia Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to nad wyraz ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat...