W związku z szybko zmieniającą się architekturą automatyzacji opartej na interfejsach API, platformy w chmurze stanęły wobec niesłychanych dotychczas wyzwań i możliwości w zakresie zapewnienia...
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest szczególnie aktualna i niezwykle nieprzystępna, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i...
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyszczególnionie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości...
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów tworzących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
Książka „niepokaźne i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najistotniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w aspekcie...
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji oraz w sposób przystępny omawia możliwości zastosowania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami publicznymi.W...
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz pokaźniejszą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to szczególnie ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na...