Porównaj zanim kupisz

Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.

Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów$5946 Jak pisze autor książki Nagrody biznesowe:,,Współczesne nagrody to temat doniosły i niewiele poważny zarazem.

Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych wymiarów$5947". A równocześnie ludzie i producenta chcą być zauważani i doceniani jednocześnie poprzez swoje środowisko zawodowe, jak i poprzez konsumentów ich produktów czy usług.

Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania antropolog, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych,,nagród biznesowych".

Książka stanowi rzadkie połączenie interesującej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs albo zgodzisz się zostać laureatem! Dr Paweł Krzyworzeka - teoretyk organizacji i antropolog kulturowy.

Pracuje jako adiunkt w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym i Cyfrowym Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendysta Fulbrighta. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Cornella (USA), a także w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Współredaktor naczelny czasopisma,,Tamara: Journal for Criti-cal Organization Inquiry".

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x