Porównaj zanim kupisz

Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w śladowych i średnich firmach o wyższym poziomie kultury rynkowej aniżeli w przedsiębiorstwach znacznych i dużych.

ukazuje metody i narzędzia wdrażania innowacyjnego podejścia marketingowego, z uwzględnieniem rozmiaru strategicznego i operacyjnego oraz wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań efektywności podejmowanych działań.

Na zakończenie omówione są wyniki badań aktywności marketingowej w sektorze MŚP. Książka posiada ponadto dużo przykładów z praktyki firm, które osiągnęły sukces rynkowy dzięki użytkowaniu innowacyjnego marketingu.

O AUTORZE Stanisław Ślusarczyk – prof. Nadzw. Dr hab., pracownik naukowy Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wykładowca marketingu, strategii marketingowych na rynku międzynarodowym i badań marketingowych.

Autor i współautor kilku książek i wielu opracowań z dziedziny marketingu, ekonomii oraz kilkunastu ekspertyz gospodarczych (biznesplany i wyceny przedsiębiorstw). Kieruje Firmą Consultingową „Niscon-too” specjalizującą się w doradztwie marketingowym i wycenie przedsiębiorstw.

Ekspert akredytowany poprzez PARP. OPINIE Waga przedstawionej w książce problematyki wynika z roli, jaką w gospodarce polskiej pełnią znikome i średnie przedsiębiorstwa, które nieraz nie w pełni dostrzegają znaczenie działalności marketingowej i jej wpływ na wyniki ekonomiczne.

Potencjał gospodarczy MŚP ograniczany jest poprzez wąską perspektywę biznesową wielu menedżerów i właścicieli firm. Z tego również względu korzystnie się stało, iż Autor podjął tematykę aktywności marketingowej w tym sektorze.

- Prof. Zw. Dr hab. Krzysztof Opolski

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x