Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia w głównej mierze innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest z zasady wynikiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy między stronami...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Ponadto coraz istotniejsze...
Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych. W monografii przeprowadzono...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju poprzez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne...
Jak to osiągalne, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" i innych...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się rozmaitymi aspektami zarządzania ryzykiem z zastosowaniem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W...
Egzemplarz outletowy. Może mieć śladowe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie używanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
KALKIN to ostatni, po Ramie, Krysznie i Buddzie, spodziewany przez hinduistów awatar boga Wisznu. Jego symbolem jest wojownik na białym koniu, a atrybutem miecz symbolizujący niszczenie brudu i zła...
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym...
Współczesna gospodarka stawia przed firmami coraz to nowe wyzwania. Powstaje więc sporo koncepcji strategicznych, których wdrażanie okazuje się nad wyraz skomplikowane. Autor poszukuje...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając ukazuje w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym....
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, renomowanego naukowca i autora wielu książek na temat nowoczesnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne producenta funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie dobrej strategii, ale także produktywne...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to z całą pewnością ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez sporo lat producenta te wspomagały konwencjonalną bankowość, skupiając się na...
"Zamysłem autorów wszelkich rozdziałów niniejszej monografii było ukazanie złożoności problemów gospodarczych Polski – kraju, który w ostatnich trzydziestu latach odnotował atrakcyjny wzrost,...