Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje technologiczne/techniczne oraz...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest zwykle rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz bardzojsze...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako użycie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Świat stoi przed wieloma wyzwaniami, a jedno z nich jest natury finansowej. Postawa roszczeniowa jest epidemią, która powoduje, że ludzie oczekują, iż państwo, pracodawca albo rodzina się o nich...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Mieści treści teoretyczne...
Jak to możliwe, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się zróżnicowanymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
Egzemplarz outletowy. Może mieć drobne uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Prawidłowym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając pokazuje w książce modele zjawisk formujących jakość na poziomach operacyjnym, taktycznym i strategicznym....
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, lubianego naukowca i autora wielu książek na temat progresywnych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski kreuje listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje generowane...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne producenta funkcjonują w trudnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie korzystnej strategii, ale także sprawne jej...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Niełatwe struktury. Spore bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez mnóstwo lat firmy te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
Treść tej książki mieści wyczerpującą odpowiedź na pytanie będące jej tytułem. Znajdują się w niej poręczne rady i wskazówki, jak założyć własną markę i jak osiągnąć zysk w rezultacie jej...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W plastikowy sposób przedstawiono...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na informacji (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym mnóstwo pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...