Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy'ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem.,,50 praw marketingu...
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i...
Jak wydajnie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem...
Najkrócej rzecz ujmując, teoria U jest opartą na świadomości metodą zarządzania zmianą. Łączy myślenie systemowe i osiągnięcia psychologii uważności, a proces przeprowadzania zmian jest w ramach...
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie wyśmienitych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu...
Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o mnóstwo prostsze niż sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Należycie zarządzany zespół za każdym razem osiąga...
Wyobraź sobie, iż prowadzisz ważny projekt i nagle musisz się zatrzymać, bo trafiłeś na problem, z którym nie wiesz, jak sobie poradzić. A może nie musisz sobie tego wyobrażać, bo zdarzyło Ci się,...
Sztuka wojny Sun Tzu to kanon literatury militarystycznej. Liczące około 2500 lat traktaty zadziwiają swoją nieśmiertelnieścią i walorami poznawczymi. Z każdego odtworzonego i przetłumaczonego...
Są dwa warianty działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet,...
Praca na Wall Street od zawsze była marzeniem autora. Żeby się otrzymać do tej finansowej Ligi Mistrzów, musiał ponieść niemało wyrzeczeń, w pełni skupić się na swoim celu i włożyć mnóstwo pracy w...
dobry handlowiec to handlowiec produktywny. Czyli taki, który doprowadza do stosownie dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swej firmie oczekiwane obroty....
Jak efektywnie inwestować? Czy można nabyć bezawaryjną strategię inwestycyjną? Dlaczego regularne sukcesy odnosi tylko mały odsetek inwestorów? Jak to zrobić, żeby zarobić? Po pierwsze - przestań...
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness – have their...
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron ergonomicznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu...
Czujesz, że zamiast się rozwijać, stoisz w miejscu? Brakuje Ci celu, nie wiesz, dokąd zmierzasz, i co gorsza, nie masz ochoty tego zmienić? Jeśli tak, książka Briana Tracy'ego jest właśnie dla...
Jeśli przeanalizujesz najistotniej stanowcze odkrycia, przekonasz się, że "samotny geniusz w momencie olśnienia" to jedynie romantyczny mit. Ładny sukces wymaga wysiłku grupy ludzi, czasem...
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i stanowczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma...
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze...
Liczby w HR. Matematyczne ramy najistotniej ludzkiej części biznesu Czy pracę działu HR da się zmierzyć? Współczesny biznes liczbami stoi. Wykresy, tabele, przetwarzanie informacji, analizowanie...
Szukasz udoskonalonej i łatwiejszej drogi do biznesowego sukcesu? Na początek zapomnij o przestarzałym, tradycyjnym modelu zakładania firmy. Nie trać czasu na pisanie biznesplanu, poznawanie...
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest bardzo ciekawy i ważki naukowo. Zawód...
Książka jest poręcznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najistotniej powszechnym urządzeniem do...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik odnajdzie pakiet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, użytkowanych od wielu lat poprzez piszących o nich autorach....
Pomiar i analiza ryzyka inwestycyjnego odgrywają znaczną rolę w trakcie podejmowania decyzji na rynku finansowym. Pomagają inwestorom oraz zarządzającym portfelami oceniać efektywność dokonywanej...