Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor prezentuje najnowsze informacje i wyniki...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest niezwykle wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
wprawdzie Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje mnóstwo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem ulepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Gromadzi...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez mnóstwo lat skupiał...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Autorka ukazuje obraz zmieniającej się rzeczywistości odwołując się do narzędzi z dziedziny ekonomii, zarządzania biznesowego i zarządzania zasobami ludzkimi. Punktem wyjścia jest wpływ kryzysu...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i stwarzać strategię firmy, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy cechy takie jak: koncentracja na...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze wykorzystanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, że możliwości ekonometrii są korzystnie znane....
Książka Barbary Czarniawskiej jest z jednej strony fascynującą opowieścią o Warszawie - kształtowaniu się i postrzeganiu w niej instytucji społecznych, takich jak metro, bezdomni, ciepłownictwo czy...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych przez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym za pomocą zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja prezentuje tytułowe zdolności z perspektywy...
Publikacja jest poświęcona problematyce zarządzania wiedzą w organizacjach born global, czyli takich, w których przychody z eksportu stanowią stanowczą część sprzedaży. Typu born global przeczą...
W książce "Metody badawcze w zarządzaniu humanistycznym" Czytelnik znajdzie pakiet przydatnych i sprawdzonych metod badawczych, wykorzystywanych od wielu lat przez piszących o nich...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, posiadająca...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak znaczne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się aktualnie sektora gospodarki. Posiada przegląd...
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations i zbiór użytecznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych motywem kształtowania wizerunku firm...
Storytelling to narzędzie znane i stosowane najczęściej w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc...
Filozofowie i uczeni od dawna przypisują wyobraźni podstawowe znaczenia w procesie poznawania świata i nadawania mu sensu. Stąd jej rola w naukach społecznych, w tym w nauce o organizacji.Monika...
Pojęcie siły producenta (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnorodnych perspektyw, co...