Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi składnik komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba z reguły dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się zachwyt, ponieważ w ten sposób umożliwił nam...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować wydajny plan marketingowy. Wyszukasz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, zastosować potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów...
Po co stworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A z zasady: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i starannie...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najmocniej tajemniczej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swego powstania Bank...