W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba zwykle dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się zachwyt, ponieważ w ten sposób umożliwił nam ulepszone...
Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej sprawdź, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi składnik komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
Chciałbyś zarządzać projektami, lecz czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i atestów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w bezzwłocznym tempie wyparły śladowe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją producenta, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim optymalne wrażenie na odbiorcy, jeśli...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, żeby postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować sprawny plan marketingowy. Wyszukasz w niej wskazówki, jak kreować miniplany, zastosować potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, aby upaść" to wyjątkowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,najczęściej do kompletnie...
Odsłaniając kulisy dużej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne dane, autor prezentuje, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw funta, a...
Po co stworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A zwykle: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i starannie...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju i podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we współczesnych...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najszczególniej enigmatycznej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swego powstania Bank...
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie za każdym razem niewykorzystanym potencjałem, bo niezbędna jest orientacja...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły atrakcyjny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest asygnowana dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...