Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba przeważnie dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się zachwyt, ponieważ w ten sposób umożliwił nam...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w bezzwłocznym tempie wyparły drobne, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, aby upaść" to nieszablonowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,przeważnie do całkowicie...
Po co tworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A głównie: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i dokładnie...
Odsłaniając kulisy dużej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne informacje, autor pokazuje, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw funta,...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najistotniej zagadkowej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swego powstania Bank...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Jedynie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju, a także podkreślenie znaczenia ujawniania danych niefinansowych we...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, żeby postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły piękny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...