Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
Zeitgemäßes Marketing: digital statt traditionell Geschrieben von den weltweit führenden Marketingkoryphäen, beantwortet dieses Buch alle Fragen zu gelingendem Marketing im Zeitalter von Vernetzung...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju, a także podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, iż za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na rozmowach...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest asygnowana dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...