Ciągle słyszysz, iż opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w ulepszonej komunikacji po motywowanie zespołów...
Czy chciałbyś dokonać reformy swojego życia albo biznesu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Marzysz, by osiągnąć efektowny sukces w swej branży, jednak nie umiesz przełożyć koncepcji i energii na...
Życie w bogactwie to Twoje prawo od momentu narodzin! Ta książka okaże się najlepszą inwestycją Twojego życia, 10 milionów kupujących nie może się mylić! Numer 1 na listach niemieckich bestsellerów...
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a równocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
"Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy" demonstruje zasady, którymi kieruje się Cloutier, by jego firma za każdym razem przynosiła zysk. Też jak pieniądze uciekają z marki i jak temu...
obfita Piątka. Ciąg dalszy. Interesujące czasy to kontynuacja bestsellerowej szerokiej Piątki, która sprzedała się w ponad milionie egzemplarzy. Sequel jest kolejną skłaniającą do refleksji i...
Droga Toyoty do Lean Leadership pokazuje proces osiągania ponadprzeciętnych wyników przy zaimplementowaniu szczupłego przywództwa. Misja i wizja Toyoty jest oparte na japońskiej filozofii kaizen,...
W książce Jak wreszcie zarabiać więcej przeczytasz, jak w niedługim czasie możesz zwiększyć swoje zarobki i osiągnąć satysfakcję i spełnienie w swojej pracy!A GDYBY TAK ZARABIAĆ 20% WIĘCEJ...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania informacji niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju i podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Wyłącznie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
Rzadko się zdarza, że lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swoim bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo konieczna jest orientacja marketingowa....
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły atrakcyjny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest asygnowana dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...