Hans Hermann Hoppe, to jeden z najwybitniejszych współczesnych przedstawicieli libertarianizmu, a także Austriackiej Szkoły Ekonomicznej, a zarazem najwybitniejszy uczeń jednego z liderów ASE,...
Tytuł: Walka z monopolem, czy z konkurencją?Autor: Dominick T. ArmentanoKategoria: Ekonomia - następny krokOryginalny tytuł: Antitrust: The Case for RepealTłumaczenie: Mikołaj BarczentewiczISBN:...
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi komponent komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i...
zróżnicowane zagadnienia ekonomiczne na przemian zyskują i tracą na popularności w zależności od aktualnych polityczno-intelektualnych nastrojów. Aktualnie, w dyskusjach na temat gospodarki, na...
Że takich książek, podobnie jak korzystnej pracy, na rynku brakuje, albo że autor jest znanym propagatorem przedsiębiorczości, który w każdym człowieku dostrzega potencjalnego Gatesa, Waltona czy...
Biznes w kraju dziadówKamil CebulskiWydawnictwo: Fijorr Publishingilość stron: 264Oprawa: miękka Co odszukasz w książce? Jak wiecie, moja działalność skupia się wokół przedsiębiorców. Ponad 15 lat...
Doug Casey jest inwestorem, ekonomistą, jednym z najistotniej rozpoznawalnych znawców światowego rynku papierów wartościowych, międzynarodowym doradcą inwestycyjnym i ekspertem od pieniędzy.Jest na...
Thomas Piketty i jego Kapitał w XXI wieku, to kolejna pozycja napisana poprzez przedstawiciela klubu ludzi o mentalności antykapitalistycznej, takich jak nawet Jeremy Rifkin, Naomi Klein oraz...
Najnowszy bestseller jednego z najwybitniejszych współczesnych przedstawicieli Szkoły Austriackiej, członka Instytutu Misesa z Alabamy (USA), a także profesora Uniwersytetu w Madrycie. Jersusa...
Narodziny współczesnej ekonomiiAutor: Mark SkousenTłumaczenie: Jerzy StrzeleckiISBN: 978-83-89812-89-6Strony: 640 Fascynująca rzecz – tak powiedział o książce Skousena mój przyjaciel, artysta...
(...) Bez względu na to, czy mieszkałem w Polsce, w Argentynie, w Stanach Zjednoczonych czy w Meksyku, miałem zawsze to, na co zasłużyłem. Poprawnie wiem, iż sytuacja materialna większości ludzi...
Teoria pieniądza i kredytuLudwig von MisesWydawnictwo: Fijorr Publishingliczba stron: 432Oprawa: twarda Lead do Wydania Drugiego (Marzec 2016); Nigdy dotąd, przez 104 lata od daty jej wydania,...
Kolejna nowość Fijorr Publishing. Kolejny kanon austriackiej szkoły ekonomii! George Gerald Reisman, to jeden z najwybitniejszych wolnorynkowych ekonomistów amerykańskich, zwolennik leseferyzmu i...
(Fragmenty) Człowiek i społeczeństwo W całej udokumentowanej historii ludzkości nigdy nie zdołano ustanowić takiego porządku społecznego, który aby nie prowadził do zinstytucjonalizowanego...
Autor: Carl MengerKategoria: Austriacka Szkoła EkonomiiOryginalny tytuł: Principles of EconomicsTłumaczenie: Bogusz PawińskiISBN: 978-83-89812-90-8Strony: 340 Jest to pierwsza i najważniejsza...
Celem opracowania jest przedstawienie problematyki raportowania danych niefinansowych w szerokim kontekście jego rozwoju i podkreślenie znaczenia ujawniania informacji niefinansowych we...
Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Jedynie bowiem w ten sposób można uchwycić związek kultury z gospodarką i jej współczesnymi...
(...) John Fitzgerald Kennedy był raczej zawodowym sportowcem, propagandzistą i specem od politycznej reklamy, niżeli mężem stanu. W maju 1962 ogłosił, że Ameryka przystępuje do programu...
Rzadko się zdarza, iż lektura książki z dziedziny zarządzania może być tak pouczająca i zarazem tak wciągająca. Opierając się na swym bogatym doświadczeniu w zarządzaniu korporacjami i na rozmowach...
,,Sukces rynkowy organizacji" autorstwa Roberta Kozielskiego, Agaty Mardosz i Agaty Matuszewskiej skłania do zadawania pytań dotyczących mechanizmów budowania przewagi konkurencyjnej i zmusza...
Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo konieczna jest orientacja marketingowa....
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły atrakcyjny sukces. Omówiono w niej...
Książka jest kompleksowym przewodnikiem po założeniach i procesach audytu wewnętrznego. Publikacja jest przeznaczona dla specjalistów zajmujących się realizowaniem audytów wewnętrznych, kadry...