Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia najczęściej innowacje techniczne/techniczne oraz...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest z reguły rezultatem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy pomiędzy...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i innowacyjnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. Dodatkowo coraz istotniejsze...
Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych. W monografii przeprowadzono...
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wydobywają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to realne, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa poprzez...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
"Książka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom środowisk zajmujących się rozmaitymi aspektami zarządzania ryzykiem z użyciem ubezpieczeń w życiu gospodarczym i prywatnym. W publikacji...
Egzemplarz outletowy. Może mieć małe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Korzystnym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie modnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
"Autor podjął znaczny problem badawczy o sporym znaczeniu politycznym i gospodarczym, któ- rego waga jest w Polsce nadal słabo rozumiana pomimo wieloletniego członkostwa w UE. Podejmuje próbę...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając przedstawia w książce modele zjawisk modelujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat progresywnych technice, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji przemysłowej....
Do tej pory nikt nie pisał o analizie technicznej w sposób tak prosty, a zarazem przekonujący. Thomas N. Bulkowski tworzy listę formacji obserwowanych na wykresach giełdowych, poddaje generowane...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w trudnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, lecz także efektywne jej...
świeże koncepcje społeczno-ekonomiczne i paradygmaty zarządcze, które jeszcze do niedawna traktowano jako teoretyczną ciekawostkę, coraz prężniej wkraczają w otaczającą nas rzeczywistość. Nurty...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się świeże instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Poprzez dużo lat producenta te wspomagały tradycyjną bankowość, skupiając się na...
W świecie organizacji mamy coraz udoskonalone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Niełatwe struktury. Obfite bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...