Porównaj zanim kupisz

Na usługę HPE Foundation Care składają się kompleksowe usługi dla sprzętu i oprogramowania wspomagające powiększanie przystępności infrastruktury IT. Specjaliści technologiczni Hewlett Packard Enterprise współpracują z zespołem IT klienta, pomagając przy rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem HPE i wybranymi produktami innych dostawców.W odniesieniu do sprzętu usługa HPE Foundation Care obejmuje zdalne wsparcie i diagnozowanie problemów, a jeśli będzie to niezbędne do rozwiązania problemu - na dodatek naprawę sprzętu na miejscu u klienta.

w sytuacji kwalifikujących się produktów sprzętowych HPE usługa ta może ponadto obejmować podstawowe wsparcie dla oprogramowania i współpracę przy zarządzaniu zgłoszeniami dla wybranego oprogramowania producentów innych niżeli HPE.Usługa HPE Foundation Care obejmuje ponadto dostęp elektroniczny do powiązanych danych o produktach i wsparciu, co umożliwia całemu personelowi IT klienta komfortowe znajdowanie kluczowych danych przystępnych na zasadach komercyjnych.

w sytuacji produktów innych dostawców dostęp jest zależny od udostępnienia danych poprzez producenta. Klient ma do wyboru kilka stopni wsparcia interwencyjnego, z których można wybrać usługę odpowiadającą potrzebom biznesowym i operacyjnym.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x