Coach Eau de Parfum jest wynikiem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami producenta. Stanowi olfaktoryczną interpretację innowacyjnego luksusu zakorzenionego w lubianej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku.
Podobnie jak skórzane akcesoria marki, zapach ten jest ostateczny, nieśmiertelny, specyficzny. Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy.
To esencja kobiety firmy Coach. Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak standardowym dla producenta Coach. Złoty kork przypomina zamek obrotowy, użytkowany w najsłynniejszych jej torebkach.
Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości firmy Coach, jest wygrawerowany na szklanym flakonie.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »