Coach Eau de Parfum jest skutkiem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami producenta. Stanowi olfaktoryczną interpretację postępowego luksusu zakorzenionego w lubianej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku. Podobnie jak skórzane akcesoria producenta, aromat ten jest ostateczny, nieprzemijalny, niepowtarzalny.aromat pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy. To esencja kobiety marki Coach.damski, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym profilu, tak standardowym dla producenta Coach. Złoty kork przypomina zamek obrotowy, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w odcieniu czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, koń zaprzężony do trójkołowej bryczki - nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości firmy Coach, jest wygrawerowany na szklanym flakonie.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »