informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 212cm3 o mocy7 KM (5,1 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Klin na wał, wałek zdawczy używany w silnikach Honda GX 160, GX200, a także zamiennikach 168F Holida, Lifan, Pezal, Loncin. Nadaje się pod sprzęgło, koło pasowe itp. Z wpustem 5mm. Wykorzystywany w...
Nowa guma elastomerowa do dobijania kostki (niebrudząca)rozmiary do wyboru: 46x61cm(6mm) - 149zł 53x50cm(6mm) - 149zł 63x40cm(8mm) - 199zł W ofercie także gumy do pokaźniejszych zagęszczarek...
Nowy łącznik tłoczny 75mm (3 cale). Służy do łączenia węży z nasadami pomp i motopomp z 3 calowymi króćcami, a także do łączenia węży ze sobą. Perfekcyjnie nadaje się do wszelkich motopomp...
Starter z metalowymi zapadkami do silników Honda GX120 GX160 GX200 5,5/6,5KM,, a także zamienników 168f Holida, Lifan, Loncin, Pezal z metalowymi zapadkami. Średnica rozrusznika wynosi ok. 175mm.
Korek baku do silników YANMAR L90, L100 i zamienników 186F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo, Zipper, Barracuda.
Starter do silników Honda GX120 4KM, oraz zamienników 160f Holida, Lifan, Loncin, Pezal z metalowymi zapadkami (bolce). Średnica rozrusznika wynosi ok. 175mm.
Panewki na korbowód (2 szt) do silników diesla YANMAR L70 oraz zamienników 178F. Wykorzystywane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.