Nowy łącznik tłoczny 52mm (2 cale). Służy do łączenia węży z nasadami pomp i motopomp z 2 calowymi króćcami, a także do łączenia węży ze sobą. Wartość 29zł brutto dotyczy 1 szt. Wystawiamy faktury...
Korek paliwa do agregatów prądotwórczych 5-7kW. Nadaje się do silników 11KM, 13KM, GX340, GX390, 182F, 188F. Średnica korka 95mm. Nadaje się pomiędzy innymi do: HONDA, STRONG, BARRACUDA,...
Starter z metalowymi zapadkami do silników Honda GX120 GX160 GX200 5,5/6,5KM, oraz zamienników 168f Holida, Lifan, Loncin, Pezal z metalowymi zapadkami. Średnica rozrusznika wynosi ok. 175mm.
informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 212cm3 o mocy 7 KM (5,1 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Tłok do silników diesla YANMAR L100 i zamienników 186F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Średnica tłoka 86mm.
Nowa kompletna głowica do silników Honda GX160, GX200, 5.5KM, 6.5KM i zamienników 168FA, 168FB, LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN, RATO itp. Nadaje się na cylinder 68mm
detale techniczne Silnika Holida 17KM 440cm3 Wprowadzenie do Silnika Holida Silnik Holida 17KM 440cm3 25mm rozruch elektryczny reprezentuje najnowsze osiągnięcia w dziedzinie inżynierii...