Łożysko 6207 do silników Honda 8 KM, 9 KM i zamienników GX340, GX390, 182F, 188F, KAMA, KIPOR, LIFAN, LONCIN. Średnica zewnętrzna: 72mm Średnica wewnętrzna: 35mm
Pierścienie na drugi szlif +0,50 do silników diesla YANMAR L100 oraz zamienników 186F. Wykorzystywane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na...
nowe sprężyny regulatora (pakiet 2 sztuk) do silników Honda 8KM, 9KM, GX240, GX270, a także zamienników 177F LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN.
Wał korbowy do agregatów prądotwórczych 5-7kW. Pasuje do silników Honda GX340, GX390, 11KM, 13KM, oraz zamienników 182F, 188F, 190f. Występuje w agregatach: Fogo, Pramac, Honda, Sumera motor
Nowa kompletna głowica do silników Honda GX270, a także zamienników 177f, LONCIN, LIFAN, KIPOR, VENATEC, HOLIDA, ZIPPER, KAMA, ZONGSHEN itp. Pasuje na cylinder 77mm
Pierścienie do silników diesla YANMAR L100, a także zamienników 186F. Używane w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka o średnicy 86mm.
Nowy wąż tłoczny strażacki do pomp i motopomp z 3 calowymi nasadami o wytrzymałości 8-24 bar - długość 20 metrów. Wąż tłoczony używany na dodatek do współpracy z pompami zatapialnymi do...
Głowica odsysająca z gwintem M18 x 2,5: do diamentowych koronek wiertniczych o średnicy Ø82 + Ø68 mm, uchwyt węża nasadki odsysającej Ø31 - 36 mmgwint UN M18 x 2,5 do wiertarek firm AEG i Baier
Diamentowa koronka wiertnicza bez odsysania pyłów Ø82 mm: Ø82 mm do uchwytu Klemmfixreg;głębokość obróbki do ok. 70 mmgwint do nakręcania uchwytu bezpośredniego albo uchwytu wiertarskiego M 18 x 1,5