„Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z „Książek biznesowych miesiąca" według dziennika...
Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Artur Ziajkiewicz ISBN 978-83-8231-106-8 Rok wydania 2021 Format mp3 Czas 9:53:38 Spis treści...
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) przede wszystkim opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch skrajnie przeróżnych postaw wobec tej techniki: 1. To przełomowe podejście do rozwoju...
Aby nauczyć się prowadzenia firmy albo pozyskać nowe kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu opiera się w...
Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes ISBN 978-83-8231-093-1 Rok wydania 2021 ilość stron 404 Format epub, mobi Spis treści Okładka Strona tytułowa...
O prawie w stosunku do młodzieży pisze sędzia Anna Maria Wesołowska, znana m.in. Z programu TVN "Sędzia Anna Maria Wesołowska". Książka składa się z niedługich i przystępnie napisanych...
Pierwsze wydanie Patologii transformacji ze stycznia 2012 r. Wzbudziło od razu znaczne zainteresowanie zawartym w książce opisem „negatywnej, patologicznej strony renesansu kapitalizmu w Polsce na...
"Co sprawia, iż niektórzy ludzie odnoszą w życiu sukces, a inni nie? Najprościej rzecz ujmując, klucz do sukcesu dzierżą ci, którzy każdego dnia, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku robią coś, co...
" Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce wydajnego zespołu fachowych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników. Ten niepokaźny,...
Jak poradzić sobie z niedoborem wykwalifikowanych pracowników? Jak sprawić, żeby nie odeszli najlepsi? Czy tradycyjne metody pozyskiwania najbardziej utalentowanych pracowników to już przeżytek? Co...
• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. • Skup się na kulturze marki jako na priorytecie nr 1. •...
Opis wybranych metod i technik wykorzystywanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem sprawności i wydajności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które...
"Naucz się sprzedawać — i to korzystnie — od najkorzystniejszych ludzi w branży Brian Tracy jest dziś jednym z najkorzystniejszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków...
Autorzy niniejszej publikacji pokazują, jak – opierając się na powszechnie przystępnych informacjach – przeprowadzić rzetelną analizę i wycenę spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w...
Inspirowane wspomnieniami opowiadania Witolda Kieżuna, powstańca warszawskiego, znanego ekonomisty, autora Patologii transformacji. Na książkę składa się 17 opowiadań pisanych przez autora w...
"Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, aby były...
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Nad wyraz niejednokrotnie czujemy się zbyt słabi, by...
Gratulacje, jesteś menedżerem! Z chwilą gdy przyjmiesz ten zaszczytny tytuł, wystrzelą korki szampana i zainicjuje się nowy, ekscytujący rozdział twojej kariery, prawdopodobnie spłynie na ciebie...
3 kroki do wybitnych wyników W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej efektywności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi użyć...
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie...
Dowiedz się, jak efektywnie uczestniczyć w spotkaniach i jak nimi kierować, aby osiągnąć maksymalny zwrot z zainwestowanego czasu. Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone....
"Dowiedz się, jak myśleć bardziej efektywnie i jak podejmować ulepszone decyzje dotyczące przyszłości twojego biznesu. Żyjemy w czasach, w których zachodzą aktywne zmiany w historii. Dzisiaj...
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix poręcznej wiedzy i licznych zadań do wdrożenia. Aktualnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem...
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo niejednokrotnie czujemy się zbyt słabi, aby...