Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach znikomych i wielkich. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba typowo dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się uznanie, ponieważ w ten sposób umożliwił nam udoskonalone...
Książka "Olbrzymie kroki" jest oparta na najkorzystniejszych wzorcach, metodach, zasadach i strategiach, przedstawionych w książce Anthony Robbinsa, "Obudź w sobie olbrzyma". Tym...
"świetny poradnik dla kolejnego pokolenia pań, które będą rządzić światem – czy to z własnego biura w redakcji, z sali konferencyjnej czy rządowych gabinetów".– Valerie Jarrett, była...
Richard Branson jest założycielem Virgin Group. W wieku szesnastu lat stworzył gazetę,,Student". W 1970 roku powołał do życia Virgin, nieduże przedsiębiorstwo wysyłkowe sprzedające płyty, a...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w bezzwłocznym tempie wyparły nieduże, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, żeby postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji...
ŚWIAT RADYKALNIE SIĘ ZMIENIA NA NASZYCH OCZACH. CZY BĘDZIECIE GOTOWI NA TO, CO NADCHODZI?teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, iż przyszłość będzie radykalnie odmienna od...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią...
W 1926 roku George S. Clason opublikował pierwszą z linii broszur poświęconych oszczędzaniu, które najpewniejszą drogą prowadzą do sukcesu finansowego. By dowieść swych racji, autor posłużył się...
Gospodarka zmienia się tak szybko, iż miewamy trudności z dotrzymaniem jej kroku i szukamy odpowiedzi na niemało pytań: Dlaczego w tym chaosie niektóre producenta wyśmienicie prosperują, a inne...
konwencjonalny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi nieprzemijalną wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, by upaść" to nieszablonowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,w głównej mierze do...
Jaki jest sekret dużych liderów? Odpowiedzi na to pytanie udzielą Ken Blanchard, którego książki na temat przywództwa osiągnęły nakład ponad osiemnastu milionów egzemplarzy, a także Mark Miller,...
Każdego dnia marki, chcąc przetrwać, podejmują niewłaściwe działania. Kierują się dogmatami i „najkorzystniejszymi praktykami", nie zastanawiając się nad tym, co właściwie robią. Przez lata...
Odsłaniając kulisy pokaźnej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne dane, autor demonstruje, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw funta,...
Po co stworzono Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A zwykle: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i dokładnie...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, że dusza i ciało to dwie zróżnicowane i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...