W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...
W Złotym spisku Ferdinand Lips zajmuje się chyba najczęściej dyskutowanym i najsłabiej rozumianym zagadnieniem: pieniądzem. Autorowi należy się uznanie, ponieważ w ten sposób umożliwił nam lepsze...
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii pań zarządzających...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących pomiędzy...
Dynamicznie rozwijająca się branża kryptowalut przyciąga wielu oszustów. Zanim zainwestujesz w nią swoje oszczędności, lepiej zobacz, czy twoje pieniądze będą bezpieczne…Kryptowojny ujawniają...
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w przystępnej na rynku ofercie szkoleń i dokumentów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i dostępnie omówiono w nim kolejne...
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach,też...
Bez względu na to, czy dopiero rozkręcasz biznes, czy zamierzasz sprzedać swoją producenta, prawdopodobnie będziesz potrzebować biznesplanu. Wywrzesz nim adekwatne wrażenie na odbiorcy, jeśli...
"Historycy przyzwyczaili nas do tego, aby postrzegać dzieje świata przez pryzmat działań politycznych i militarnych. Rzadko kiedy wyjaśniają nam kto za to wszystko zapłacił i po co. Książka...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń prawidłowych i najkorzystniejszych praktyk zarządzania marketingowego, a także przykładów ich implementacji w biznesie. Dopasowane przykłady...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować sprawny plan marketingowy. Odnajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
Książka Johna C. Mdaille a "Za wielcy, by upaść" to unikatowy i jakże udany powrót do ważnych i mądrych idei, do prawdziwie wolnego (choć nie dowolnego), rynku,głównie do całkowicie już...
"poprawnie przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także mocną pozycję na rynku. W trakcie i po zakończeniu jej wdrażania...
Po co produkowano Międzynarodowy Fundusz Walutowy? A zwykle: w jaki sposób prowadzona jest globalna wojna o pieniądz? W książce tej, obejmującej ostatnie trzysta lat historii, wnikliwie i dokładnie...
Odsłaniając kulisy obfitej polityki i ujawniając nieznane, sensacyjne informacje, autor pokazuje, w jaki sposób w ciągu XX wieku dolar stał się najsilniejszą walutą świata, wypierając najpierw...
Wieża w Bazylei jest pierwszym śledztwem historycznym dotyczącym najbardziej enigmatycznej światowej instytucji finansowej – Banku Rozrachunków Międzynarodowych. Od chwili swego powstania Bank...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, że dusza i ciało to dwie przeróżne i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
"Ze względu na nieprzerwanie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem prekursorskich rozwiązań we wszelkich obszarach gospodarki i zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału, a...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyróżnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...