W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i...
W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii pań zarządzających...
Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt nieraz podejmowanej równocześnie poprzez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to konkretna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, iż największe firmy są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...
"Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń prawidłowych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dopasowane przykłady stanowią...
Zeitgemäßes Marketing: digital statt traditionell Geschrieben von den weltweit führenden Marketingkoryphäen, beantwortet dieses Buch alle Fragen zu gelingendem Marketing im Zeitalter von Vernetzung...
Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza...
"poprawnie przygotowana i wykonywana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją, a także mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania...
Monografia stanowi podsumowanie wieloletnich badań autorki nad funkcjonowaniem systemów gospodarczych. Zawarte w niej analizy teoretyczne i empiryczne dotyczą określenia roli oszczędności w...
Richard Swinburne broni dualizmu substancji, czyli poglądu, iż dusza i ciało to dwie zróżnicowane i oddzielne na poziomie metafizycznym (bytowym) substancje. W książce Umysł, mózg i wolna wola...
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji pomiędzy markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców...
producent, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość metod...
"Ze względu na bezustannie rosnące tempo zmian, determinowane wprowadzaniem pionierskich rozwiązań we wszystkich obszarach gospodarki i zmieniające się uwarunkowania społeczno-ekonomiczne i...
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału i...
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyznaczyć trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...
Oddawana do rąk Czytelników publikacja stanowi wyraz tych zainteresowań naukowych, które odpowiadają na potrzebę poznania i wyjaśniania funkcjonowania człowieka w sferze rodzinnej i zawodowej w...
Granica wchodzenia poprzez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, budująca informacje potrzebne do podejmowania decyzji strategicznych, a także operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...