Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 5 produktów Producent: Kotler Philip Taylor Francis Ltd Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Branding krótkie wprowadzenie 29

$450.99 $ 800
Książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to solidna, komercyjna i kulturowa siła, która powoduje, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor...

Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

$450.99 $ 800
Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego podziału i...

Ład akademicki w uniwersytecie korporacyjnym

$450.99 $ 800
Reformy systemów szkolnictwa wyższego w Polsce i innych krajach zmieniają logikę funkcjonowania instytucji akademickich. Można wyróżnić trzy filary tych zmian, upodabniających w powszechnym...

Neuromarketing w Internecie

$450.99 $ 800
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem...

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej. wymiar krajowy i międzynarodowy marki Wydawnictwo uniwersytetu łódzkiego

$450.99 $ 800
W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, formująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych, a także operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x