Od Autorek: Jeśli nie możesz odnaleźć się w,,wyścigu szczurów", Jeśli martwisz się o następną ratę kredytową, Jeśli usiłujesz oszczędzać na,,czarną godzinę", Jeśli wydaje Ci się, iż jesteś...
rewolucyjne spojrzenie na kulturę bezpieczeństwa i higieny pracy.Jesteś pracodawcą, przełożonym, pracownikiem służby bhp? Ciąży na tobie odpowiedzialność za bezpieczeństwo podwładnych? Męczą cię...
Książka "Od nędzy do pieniędzy" jest autobiografią Tadeusza "Tada" Witkowicza. Opowiada fascynującą historię człowieka, który wywodząc się z biednej, wiejskiej, polskiej rodziny...
nieduża producent, uproszczona księgowość. Księga przychodów i rozchodów w praktyce.Przeczytałeś książkę o teorii rachunkowości, ukończyłeś kurs, znakomicie wiesz, jak wygląda Podatkowa Księga...
Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał poprzez lata.W jaki sposób chaos może wytwarzać zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, iż popełniają błędy i...
Jak żyć i prowadzić biznes w USA. Jak przejść drogę "od zera do milionera"? Co zrobić, żeby spełnił się amerykański sen? niemało historii, przedstawionych w filmach i książkach, odpowiada...
Ta publikacja pomoże Ci sprawnie prowadzić księgowość w formie ksiąg handlowych w Systim.Przeczytałeś książkę o teorii rachunkowości, ukończyłeś kurs, wiesz, jak działa plan kont, na jakich kontach...
Przeczytałeś książkę o teorii kadr i płac w firmie, ukończyłeś kurs, nadzwyczajnie wiesz, z czym się wiąże zatrudnianie pracowników i jak obliczyć ich płace... Lecz w sumie jak zacząć pracę w...
Łatwy zysk łączy się z znacznym ryzykiem. Zanim zatem zainwestujesz, zobacz, czy wybrałeś właściwą drogę.jednak niemal każdy z nas słyszał o kryptowalutach i orientuje się, na czym polega mechanizm...
"Jak zrozumieć siebie, własnych pracowników i rozszerzyć wydajność działania producenta.W „Pięciu wymiarach człowieka” autorzy - psycholodzy organizacji - z ponad czterdziestoletnią praktyką...
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można zastosować media, żeby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman,...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja demonstrująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest niezwykle wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje mnóstwo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem ulepszania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach i uczelniach technicznych i ekonomicznych. Posiada...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing poprzez mnóstwo lat skupiał...
Do książki została dołączona płyta CD z najnowszą wersją programu finansowo-księgowego dla śladowych i przeciętnych przedsiębiorstw - Rewizor GT. W publikacji w kompleksowym ujęciu podano...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Polska w krótkim czasie winna szczególnie aktywnie i na szeroką skalę zaangażować się w proces realizacji inwestycji infrastrukturalnych. Celem książki jest przekazanie istoty Project Finanse i...
Praca jest dziełem, które pokazuje zmiany zachodzące wśród instytucji finansowych i demonstruje reakcje aparatu państwowego, gdzie z miana warunków prowadzenia działalności gospodarczej wymusza...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i kreować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne firmy coraz częściej...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy właściwości takie jak: koncentracja...