W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można użyć media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN...
Przepisy nie przewidują zwolnienia pracodawcy z obowiązków związanych z oceną ryzyka zawodowego w stosunku do telepracowników i pracowników zdalnych. Tym samym należy przyjąć, iż rolą pracodawcy...
Książka stanowi ergonomiczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki...
Nowy zbiór zadań z ekonometrii i badań operacyjnych w zakresie obowiązującym na studiach licencjackich uczelni ekonomicznych i humanistycznych. Podręcznik łączy atrybuty takie jak: koncentracja na...
Współczesna ekonomika usług Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Mieści przegląd 15...
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Dobór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest wyjątkowo ciekawy i ważki naukowo....
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. Dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek...
W artykule przedstawiono ocenę ryzyka zawodowego na stanowisku pracy cieśli szalunkowego na budowie. W materiale uwzględniono zagrożenie koronawirusem. Dokument opracowano na podstawie metody RISK...
"Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja pokazująca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest nad wyraz wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu...
"Pierwsze przepisy zestawu mobilności weszły w życie 20 sierpnia 2020 r., a kolejne zaczną obowiązywać sukcesywnie w następnych latach. I znacząco zmienią zasady realizowania w Polsce i w...
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy z pewnością decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania...
wszakże Scrum zadebiutował w 1995 roku, jednak wciąż pozostaje sporo wyzwań ważnych dla praktyków Scruma. Nie tylko stoimy przed ciągłym zadaniem poprawiania wielu istniejących nieporozumień...
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technologicznych i ekonomicznych. Zawiera...
MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez sporo lat skupiał się...
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski -...
Książka dr hab. Małgorzaty Rozkwitalskiej pt. Uczenie się pracowników a kontekst mono – i wielokulturowy organizacji. Perspektywa pozytywna w zarządzaniu to ambitna monografia naukowa, mająca na...
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i tworzyć strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne producenta coraz częściej...
Moc lidera projektu - 7 zasad, które pozwolą Wam przekształcić się z menedżera w lidera projektów Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności...
Przedmiotem pracy jest wyjaśnienie różnic w wynikach osiąganych poprzez spółki notowane na warszawskim rynku kapitałowym za pomocą zmiennych opisujących sieci korporacyjne. Tym samym monografia...
Metody ekonometryczne w ostatnich latach znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Mimo to nie można stwierdzić, iż możliwości ekonometrii są korzystnie znane....
"Książka stanowi jedną z pierwszych na świecie prób opisania zdolności organizacji w zakresie kadrowania (ramowania, ang. Framing). Publikacja przedstawia tytułowe zdolności z perspektywy cyklu...
Storytelling to narzędzie znane i użytkowane na ogół w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera"Mirosława...
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations oraz zbiór poręcznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku...
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się sporo propozycji ujęcia tematu z wielu różnorodnych perspektyw, co znalazło...