II WYDANIE UAKTUALNIONE I powiększONE – gromadzi nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
Czy istnieją osoby stworzone do bycia liderem? Co zrobić,mieć zmotywowany zespół, który będzie chciał pracować na wspólny cel? Jak być produktywnym szefem dla młodego pokolenia? Jak rozmawiać z...
W świecie nieustających zmian i rewolucyjnych wyzwań potrzeba firm śmiałych i wytrzymałych na przeciwności losu. Niestety większość organizacji jest przeciążona z powodu biurokracji, a poprzez to...
Pokonaj przeszkody i buduj produktywne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta rewolucyjna książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga skuteczniej zarządzać marką, jak i...
mocna dawka danych o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka proponuje bezcenną...
Znajdź produktywną strategię inwestycyjną przypasowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat...
SPIN®to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to pakiet prostych i ergonomicznych...
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce.W...
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się modne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć...
Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum? Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie...
O ile miliard jest obszerniejszy od miliona? No cóż, milion sekund to 12 dni. Natomiast miliard sekund to… prawie 32 lata! Żyjemy w świecie, w którym nasz sukces często zależy od umiejętności...
Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, aby wygrywać na rynku. Prezentuje, że jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania. Tak zrobił...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Choćby certyfikowani project...
Kryzys finansowy z lat 2007–2009 w wielu krajach miał dramatyczny przebieg i niezwykle ostro odbił się na bankach realizujących strategię globalną. Okazało się, iż działalność międzynarodowa banków...
W pakiecie taniej!Książka i Workbook w nowej niższej cenie.Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek zespala się z planem, ustaleniem priorytetu i organizacją pracy, sprowadza się do tych trzech słów. -...
Jeżeli chcesz wyznaczyć się na rynku, Ci trzeba strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi konsumenci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują...
Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem producenta? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wyszukasz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po...
Czy chcesz dotrzeć na szczyt w zawodzie sprzedawcy?Czy znamionują cię sprężystość, upór, dobra organizacja, entuzjazm, silna motywacja i znakomite podejście?cechy te, zdaniem Ziga Ziglara, mogą...
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący $563rmę gatunkiem wyższym od konkurentów$564 I, co ważniejsze, czy da się takim DNA,,zarazić" $565rmę przeciętną i zmienić ją w nieprzeciętną$566 JIM...
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej marki – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1....
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju towaru, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
świeże pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od korzystnego do szerokiego Jim Collins powraca z kolejną bezprecedensową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne...