Podręcznik pokazuje podstawowe zagadnienia dotyczące zastosowania metod analizy ilościowej w zarządzaniu. Przy omawianiu poszczególnych zagadnień autor skoncentrował się na ogół na warstwie...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, by rozpoczynać, prowadzić i pilnować udane projekty. Współczesna gospodarka jest oparte na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji, państw i...
Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał się światowym bestsellerem. Wyzwania techniczne,...
nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika do nauczania podstaw i specjalizacyjnych zagadnień marketingu.Publikacja demonstruje związki marketingu z zarządzaniem,...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać...
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest skutkiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych:...
Pomysł na napisanie książki zrodził się z potrzeby opowiedzenia o odważnych młodych ludziach, którzy postanowili zrewolucjonizować świat. Nasi rozmówcy marzą śmiało, myślą daleko i wyobraźnią...
Jak stworzyć wizerunek lidera$238 Lider, przywódca, rekin biznesu - jak sprawić, żeby otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało$239 To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej...
,,Praca jest poświęcona poglądom wybranych przedstawicieli myśli ekonomicznej na wolność gospodarczą, a także rolę państwa w gospodarce. Podejmuje więc kluczowy problem ekonomiczny, wokół którego...
Na czym polega „rewolucja blockchain" i kogo konkretnie dotyczy? Jak zmieni modele biznesowe, finanse firm i jak wpłynie na życie pojedynczych ludzi? Będzie ułatwieniem czy...
Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, szczególnie kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. Badania i...
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak...
"Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, asygnowanym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest idealnie napisana, mieści potrzebną teorię, jasne...
Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi niespodziewany...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i...
Większość ludzi kłamie. To smutny fakt, lecz jeśli chodzi o dane statystyczne, to dowiedziono, iż 97 procent panów i 96 procent pań posługuje się co najmniej trzema kłamstwami dziennie. Co więcej,...
Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i...
Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i użytecznym.Kanały marketingowe to...
"Oddawana w ręce Czytelników publikacja to przystępny wykład obejmujący kompletny komplet podstawowych zagadnień dotyczących użycia matematyki w ubezpieczeniach. Autorki wprowadzają w trudną...
Dlaczego jedne zespoły osiągają wspaniałe wyniki, a inne borykają się z trudnościami? Czy można być gwiazdą o genialnych jednostkowych osiągnięciach i równocześnie wyśmienitym graczem zespołowym? W...
Niniejsza publikacja jest kontynuacją badań nad kapitałem społecznym zmierzających w kierunku poszukiwania nowych źródeł danych, nowych metod pomiaru zjawiska, pozwalających na konfrontację z...
"W najnowszej książce wydanej w ramach serii poradników adresowanych do działów HR autor przedstawia najlepsze i sprawdzone sposoby na znalezienie pracowników myślących progresywnie....
Ekonomia umiaru – jako nowy paradygmat – jest promowana przez prof. Grzegorza W. Kołodko w jego licznych publikacjach. Książka ma stanowić próbę wyjaśnienia tego zjawiska i dać odpowiedzi na...
Podręcznik stanowi nowatorskie podejście wprowadzające do rachunkowości. Uwzględnia podstawę prawną MSR/MSSF, podczas gdy podobnego rodzaju opracowania są podporządkowane jedynie regulacjom Ustawy...