Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia z zasady innowacje techniczne/technologiczne...
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najkorzystniejszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko od pomagania liderom w udoskonalonej komunikacji po motywowanie...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest na ogół efektem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na dużo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami są...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz...
W świecie organizacji mamy coraz ulepszone technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Spore bazy informacji i algorytmy decyzyjne. Ogromny...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Laur nowoczesności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty artykuł, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Mieści treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to osiągalne, iż napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem polecanym poprzez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać śladowe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technika budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie stosowanego poprzez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Czy chciałbyś dokonać reformy swojego życia albo biznesu, lecz nie wiesz, od czego zacząć? Marzysz, by osiągnąć piękny sukces w swojej branży, jednak nie umiesz przełożyć koncepcji i energii na...
Życie w bogactwie to Twoje prawo od momentu narodzin! Ta książka okaże się najkorzystniejszą inwestycją Twojego życia, 10 milionów kupujących nie może się mylić! Numer 1 na listach niemieckich...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając prezentuje w książce modele zjawisk formujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...
Kolejna monografia prof. Włodzimierza Szpringera, cenionego naukowca i autora wielu książek na temat postępowych technologii, jest poświęcona głównym siłom napędowym czwartej rewolucji...
W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego...
ZARZĄDZANIE Współczesne marki funkcjonują w nieprzystępnych i dynamicznie zmieniających się warunkach, co utrudnia zarządzającym nie tylko przygotowanie prawidłowej strategii, ale także produktywne...
Stworzenie ustrojowych podstaw funkcjonowania finansów publicznych to z całą pewnością ogromne osiągnięcie polskiego konstytucjonalizmu. Rozległość i szczegółowość unormowań podstaw ustroju...
Rozwój technice w sektorze finansowym sprawił, iż pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez mnóstwo lat producenta te wspomagały klasyczną bankowość, skupiając się na...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W syntetyczny sposób...
Gospodarka cyfrowa – to gospodarka oparta na danych (datafikacja – danetyzacja). Rodzi się w związku z tym niemało pytań: czy można mówić o własności danych, czy raczej o problemie dostępu do...
Książka stanowi kompleksowe i aktualne opracowanie w zakresie stabilności finansowej banków spółdzielczych w Polsce w kontekście pokryzysowych zmian regulacyjnych.W monografii przeprowadzono...