Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć jednocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Zawiera treści teoretyczne...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Najnowsze i uaktualnione wydanie lubianego, znanego od lat, powszechnie stosowanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
MONOGRAFIA NAUKOWA Publikacja jest poświęcona problematyce opodatkowania transakcji finansowych, w szczególności opodatkowania transakcji instrumentami pochodnymi. W plastikowy sposób przedstawiono...
Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki mistrzowskiego języka angielskiego dla studentów uczelni technologicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje...
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa", napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak produkować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się...
Monografia poświęcona jest komunikacji między radą nadzorczą a zarządem w polskich spółkach giełdowych, przedstawionej z perspektywy członków rad nadzorczych. Komunikacja jest widoczna dla...
Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym publikacja obejmująca znaczny zakres terminologii finansowo-ubezpieczeniowej. Słownik mieści około 30 000 terminów z ta-kich dziedzin, jak: finanse,...
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i niebanalny poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole...
Książka jest pokłosiem IV Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów zorganizowanej w grudniu 2016 roku poprzez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Ideą tej konferencji, podobnie jak trzech...
Rozwój wiedzy i technologii wytwarza nowe typy niepewności i ryzyka, które wymagają nowego podejścia do prawa. Regulacja technologii i optymalne projektowanie instytucji prawnych w środowisku...
Kompendium na temat QFD (Quality Function Deployment). QFD definiuje się jako metodę planowania i rozwoju artykułu albo usługi, umożliwiającą dokonanie precyzyjnej specyfikacji potrzeb i wymagań...
Podatek od nieruchomości jest najważniejszym podatkiem lokalnym i widocznym źródłem dochodów budżetów gminnych. Pełni on najczęściej funkcje fiskalne, dlatego także jego redystrybucyjna...
MONOGRAFIA NAUKOWA Afryka Subsaharyjska stanowi jedno z najmocniej perspektywicznych miejsc do inwestowania na świecie. Niemało z najszybciej rozwijających się krajów leży właśnie w tym regionie. W...