„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) ale warunkowanej procesami...
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i rozszerzenie nowoczesności (plan Morawieckiego). Zgodnie z...
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność używanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...
W niniejszej monografii autorka omawia atrybuty i działania uwydatniające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości wytwarzające ramy...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia typowo innowacje...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest głównie skutkiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy pomiędzy stronami są...
Współczesny świat jest oparte na wiedzy, wynalazkach i postępowych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz szczególniejsze...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważabezprecedensowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych,...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...
Laur postępowości, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, lecz z...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć równocześnie jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Gromadzi treści teoretyczne...
Jak to możliwe, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe" oraz innych...
Egzemplarz outletowy. Może posiadać nieduże uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie stosowanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Gromadzi oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...
Monografia stanowi nad wyraz atrakcyjny materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych istotności stabilnego rozwoju. Z recenzji...
Postawy pracowników wobec technice cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze niewiele rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne...
Autor stawia pytanie: Na czym polega zarządzanie jakością (ZJ) w organizacji? Odpowiadając prezentuje w książce modele zjawisk kształtujących jakość na stopniach operacyjnym, taktycznym i...