„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może także być inspiracją dla potencjalnych badaczy, namawiając...
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza równocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i zwiększenie progresywności (plan Morawieckiego). Zgodnie...
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność stosowanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...
W niniejszej monografii autorka omawia właściwości i działania podkreślające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważarewolucyjnych zmian technice. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian...
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi...
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Gromadzi oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...
Monografia stanowi niezwykle niebanalny materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych istotności jednostajnego rozwoju. Z...
Postawy pracowników wobec technice cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze niewiele rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne...
Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to nadzwyczajna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...
Poza prawidłową monografią zagadnienia, praca gromadzi niebanalne opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności demonstruje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także...
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami pracy wydziałów: prawa, lekarskiego, teologii i...
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech), a także oddziaływania tych technologii na funkcjonowanie banku komercyjnego. Autorzy starali się pokazać trzy...
Zarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i poręcznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki jest...
To jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która przedstawia trzy nad wyraz ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony zdrowia sposoby rozumienia przywództwa: kadry...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w...
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...