Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 21 produktów Producent: Slowa I Mysli Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

smoki i gazele 2. rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego

$450.99 $ 800
„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Południe zarządzania. odwzorowania świata organizacji i biznesu w malarstwie i fotografii

$450.99 $ 800
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może także być inspiracją dla potencjalnych badaczy, namawiając...

Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

$450.99 $ 800
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza równocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i zwiększenie progresywności (plan Morawieckiego). Zgodnie...

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...

$450.99 $ 800
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację...

Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach... marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia oraz związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność stosowanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...

Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami...

$450.99 $ 800
W niniejszej monografii autorka omawia właściwości i działania podkreślające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy...

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - Czakon Wojciech - książka

$450.99 $ 800
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważarewolucyjnych zmian technice. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Bajki dalekiego wschodu dla menedżerów. jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania

$450.99 $ 800
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych

$450.99 $ 800
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami..

$450.99 $ 800
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Gromadzi oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...

w stronę zrównoważonego wynagradzania

$450.99 $ 800
Monografia stanowi niezwykle niebanalny materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych istotności jednostajnego rozwoju. Z...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji

$450.99 $ 800
Postawy pracowników wobec technice cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze niewiele rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w obecne...

Słowa i myśli 15,5 kilometra do granicy

$450.99 $ 800
Ta książka to droga do rozwoju zdolności niezbędnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to nadzwyczajna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...

Smoki i gazele - barbara fryzeł marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Poza prawidłową monografią zagadnienia, praca gromadzi niebanalne opisy rozwiązań funkcjonalnych, w szczególności demonstruje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także...

Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, obecnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami pracy wydziałów: prawa, lekarskiego, teologii i...

Tożsamość banków wobec rozwoju technologii.. marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technice finansowych (FinTech), a także oddziaływania tych technologii na funkcjonowanie banku komercyjnego. Autorzy starali się pokazać trzy...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie w sektorze kultury

$450.99 $ 800
Zarządzanie w sektorze kultury. Między teorią a praktyką podejmuje kwestie teoretycznych i poręcznych analiz dotyczących zarządzania instytucjami i organizacjami sektora kultury. Celem książki jest...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Sposoby rozumienia przywództwa w zarządzaniu organizacjami ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem wartości centralnych i kompetencji przywódczy

$450.99 $ 800
To jedyna książka na polskim rynku wydawniczym, która przedstawia trzy nad wyraz ważne z punktu widzenia zarządzania organizacjami ochrony zdrowia sposoby rozumienia przywództwa: kadry...

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk

$450.99 $ 800
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w...

Opowieści w marketingu marki Słowa i myśli

$450.99 $ 800
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to teraz podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x