Porównaj zanim kupisz

Biznes, ekonomia 28 produktów Producent: John Wiley & Sons Slowa I Mysli Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

smoki i gazele 2. rzecz o współczesnym pejzażu zarządzania międzynarodowego

$450.99 $ 800
„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi komplet tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...

Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

$450.99 $ 800
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza równocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i rozszerzenie postępowości (plan Morawieckiego). Zgodnie z...

Przedsiębiorczość strategiczna. jako koncepcja...

$450.99 $ 800
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy...

Nauki o zarządzaniu w odmiennych kontekstach... marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność używanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...

Wartości w zarządzaniu ochotniczymi strażami...

$450.99 $ 800
W niniejszej monografii autorka omawia atrybuty i działania eksponujące ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości wytwarzające ramy...

Internacjonalizacja i marketing uniwersytetów marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...

Krótkowzroczność strategiczna menedżerów - Czakon Wojciech - książka

$450.99 $ 800
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważabezprecedensowych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych,...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Bajki dalekiego wschodu dla menedżerów. jak zrozumieć świat współczesnego zarządzania

$450.99 $ 800
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych

$450.99 $ 800
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami..

$450.99 $ 800
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Mieści oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...

w stronę zrównoważonego wynagradzania

$450.99 $ 800
Monografia stanowi szczególnie niebanalny materiał, który może służyć jako wstęp do dalszego doskonalenia procesów wynagradzania w organizacjach świadomych widoczności stabilnego rozwoju. Z...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji. perspektywa głównych użytkowników nowoczesnych rozwiązań w organizacji

$450.99 $ 800
Postawy pracowników wobec technologii cyfrowej w organizacji to monografia podejmująca istotny i dotychczas jeszcze niewiele rozpoznany temat w polskiej literaturze naukowej. Wpisuje się on w...

Słowa i myśli 15,5 kilometra do granicy

$450.99 $ 800
Ta książka to droga do rozwoju zdolności potrzebnych do pracy na rynku międzynarodowego konsultingu. 15,5 kilometra do granicy to nadzwyczajna książka dla każdego, kto czuje się obywatelem świata...

John wiley & sons Neuromarketing for dummies

$450.99 $ 800
Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media....

Inbound Marketing and SEO

$450.99 $ 800
Learn from the leading resource on the latest inbound marketing techniques As the SEO industry undergoes a shift and Google continues to change its algorithm, successful SEO practitioners need to...

Sustainability Marketing, 1119966191

$450.99 $ 800
The new and extended Second Edition of the award-winning textbook Sustainability Marketing: A Global Perspective provides a sustainability-oriented vision of marketing for the twenty-first century....

The marketing agency blueprint : the handbook for building hybrid pr, seo, content, advertising, and web firms marki John wiley & sons

$450.99 $ 800
Build a disruptive marketing agency for the modern age The marketing services industry is on the cusp of a truly transformational period. The old guard, rooted in tradition and resistant to change,...

Marketing analytics marki John wiley & sons

$450.99 $ 800
Helping tech-savvy marketers and data analysts solve real-world business problems with Excel Using data-driven business analytics to understand customers and improve results is a great idea in...

Marketing 3.0, 0470598824

$450.99 $ 800
Understand The Next Level Of Marketing The New Model For Marketing- Marketing 3. 0 -treats Customers Not As Mere Consumers But As The Complex, Multi-dimensional Human Beings That They Are....

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Południe zarządzania. odwzorowania świata organizacji i biznesu w malarstwie i fotografii

$450.99 $ 800
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może także być inspiracją dla potencjalnych badaczy, namawiając...

Smoki i gazele - barbara fryzeł marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Poza korzystną monografią zagadnienia, praca gromadzi ciekawe opisy rozwiązań ergonomicznych, w szczególności pokazuje miejsce CSR w strategiach korporacji transnarodowych. Jest zatem także...

Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego Zarządzanie talentami. koncepcje, modele i praktyki

$450.99 $ 800
Wartość tej monografii wynika zarówno z podjęcia poprzez Autorkę tematyki o wyraźnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej strony...

Ewolucja uwarunkowań jakości zarządzania marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
W XVI wieku wykłady w ówczesnej Akademii Krakowskiej, aktualnie Uniwersytecie Jagiellońskim, odbywały się w czterech kolegiach, które były ośrodkami pracy wydziałów: prawa, lekarskiego, teologii i...

Tożsamość banków wobec rozwoju technologii.. marki Wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego

$450.99 $ 800
Książka poświęcona wybranym zagadnieniom z obszaru technologii finansowych (FinTech), a także oddziaływania tych technice na funkcjonowanie banku komercyjnego. Autorzy starali się pokazać trzy...
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x