„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi komplet tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może też być inspiracją dla potencjalnych badaczy, namawiając...
Wartość tej monografii wynika równocześnie z podjęcia przez Autorkę tematyki o wyraźnym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej...
Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i powiększenie postępowości (plan Morawieckiego). Zgodnie z...
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do cyklu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy identyfikację...
Automatyzacja procesów, optymalizująca realizowane w magazynie zadania, jest aktualnie sposobem na sprostanie potrzebom: wysokiej produktywności, wymagającego konsumenta, złożonego rynku i...
W niniejszej monografii autorka omawia parametry i działania uwydatniające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości wytwarzające ramy...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia i związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność wykorzystywanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach którego...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, że obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji i analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia typowo innowacje techniczne/techniczne oraz...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich dobór jest na ogół wynikiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na niemało lat. Podstawą współpracy między stronami są...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i nowoczesnych technikach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz wyjątkowojsze...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważarewolucyjnych zmian technologii. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...
Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, ale z uwagi...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Posiada treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to realne, że napisana poprzez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem rekomendowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa...
Podręcznik marketingu asygnowany dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Egzemplarz outletowy. Może mieć małe uszkodzenia, przetarcia, zabrudzenia, które nie utrudniają korzystania z książki. Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence),...
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie używanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. Otoczenie...
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Mieści oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...