Nietuzinkowy przewodnik po korzystnych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po...
Prowadzenie biznesu jest zawsze wielkim wyzwaniem. Rozwijanie marki przez fuzje i przejęcia to już biznesowa sztuka. Wymagająca przeróżnych umiejętności i ogromnej wiedzy. Najnowsza książka Leszka...
Książka Naomi Klein w sposób wyczerpujący, świadczący o głębokiej znajomości tematu, a zarazem dostępny przedstawia zagrożenia związane z globalnym ociepleniem i innymi zmianami klimatu,...
Książka opowiada historie twórców - i ofiar - wieku internetu. Opisuje, jak garstka firm narodziła się i wzbiła na wyżyny, i jak inne z nich spadały, zażarcie konkurując ze sobą w obrębie nowej,...
Kiedy mówimy "polskie firmy rodzinne", myślimy: Wedel, Blikle, Kruk... Tymczasem w naszym kraju istnieje niemało mniejszych firm, które aktualnie prowadzi trzecie a nawet czwarte pokolenie...
Budowanie trwałych relacji przez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić,klienci chcieli podążać za naszą marką i...